czwartek, 13 marca 2014

LBA nominacja

Hej! Tu Anulaaa!
Nasz blog został nominowany do LBA przez blog http://snoopyjul.blogspot.com/ za co oczywiście bardzo dziękujemy jego autorkom.

A oto odpowiedzi:

1) Czy lubisz blogowanie?
Jasne :)
2) Kto Cię zainspirował, aby założyć bloga?
Tak właściwie to oglądałam dużo różnych blogów i postanowiłam też spróbować :)

3) Czy podoba Ci się mój blog? ( Ma być szczera prawda!!!)
 Tak,bardzo mi się podoba,a szczególnie origami :)

 4) Ulubiony film Disneya?
 hmm....
Myślę ,że Przygoda na Antarktydzie.Naprawdę warte obejrzenia i bardzo wzruszające :')
5) Jakie masz włosy?
 Kręcone.Jestem szatynką albo brunetką,a niektórzy uważają ,że ciemną blondynką więc sama nie wiem ;/

6) A jakie chciałabyś mieć włosy?
 Turkusowe i oczywiście proste *.*

7) Malujesz się?
 Czasami,ale tylko na jakąś okazję.

8) Używasz jakichkolwiek kosmetyków upiększających?
Tak 

9) Ulubiony przedmiot w szkole?
 Plastyka i przyroda

10) Dostałaś kiedyś jedynkę na jakimś przedmiocie? Jak tak to na jakim?
Oj... Nie raz ! Na polskim,matematyce i przyrodzie,ale jednak najczęściej na matmie :P

11) Last question: czy chciałabyś mieć więcej obserwatorów?
 Oczywiście! A kto by nie chciał?
  

A oto pytania ode mnie:
1.Jaka jest twoja pasja?
2.Co lubisz najbardziej w blogowaniu?
3.Jak wyobrażasz sobie swój idealny dzień?
4.Dlaczego założyłeś/łaś boga?
5.Jaki jest twój ulubiony kolor?
6.Jaki jest twój ulubiony film i dlaczego?
7.Twoje wymarzone miejsce na wakacje?
8. Wolisz spódnicę,sukienki czy spodnie?
9.Twoje największe marzenie?
10.Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka?
11.Jeżeli byłabyś zwierzęciem jakim chciałabyś być?

2 komentarze:

  1. pragnę przypomnieć że musisz nominować 11 blogów w tym NIE możesz mnie
    http://snoopyjul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń